Ilyen élményben még nem volt részed!

H. Rose írónő blogja

H. Rose írónő blogja

Élménybeszámoló

2013. június 08. - H. Rose

Még most is alig hiszem el, milyen nagy dolog történt ma. Felemelő érzés volt a Líra könyvesbolt standja mellett ülni és várni a kedves érdeklődőket. :')
Nagy izgalommal és gyomorideggel indultam neki a napnak. Tudtam, milyen híres évente az Ünnepi Könyvhét és tudtam, milyen neves írók lesznek még ott. Én pedig... kezdő, de igyekvő, újonnan megjelenő, a kortárs irodalomba vágyó 20 éves lányka... ismeretlenül ücsörögtem a kis asztalkámnál könyveimmel.
Hihetetlenül boldog vagyok, amiért ilyen sikeres volt a mai alkalom! Köszönöm minden kedves látogatónak, aki leült mellém, aki vett könyvet, aki dedikáltatott, aki kérdezősködött, vagy aki egyszerűen csak egy kedves megjegyzéssel gazdagította élményeimet.
Már itthon ülök, de képtelen vagyok felfogni, mi is történt ma. Úgy éreztem magam, mint egy szegény, ,,legkisebbik" mesehős, aki elmegy szerencsét próbálni túl az Óperenciára, és a mese végén boldogan, győztesen tér haza. Mert tényleg vannak még csodák!

Köszönöm, hogy a Könyvhét meséje is happy end-del végződött! :')

H. Rose

A bejegyzés trackback címe:

https://hrose.blog.hu/api/trackback/id/tr815351485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása